گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمود واعظی: حضور پر شور در انتخابات باعث انسجام می شود

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه حضور پر شور در انتخابات باعث انسجام می شود، گفت: دشمنانی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم که منتظر هستند به دلیل عدم مشارکت ضعفی را برای حکومت و دولت ما به وجود بیاورند که بهره برداری کنند. نتیجه حضور پر شور و حداکثری خنثی شدن توطئه دشمنان است.

محمود واعظی در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: حضور پر شور مردم و رأی بالا چند ویژگی دارد. یکی اینکه در داخل کشور باعث انسجام و حفظ وحدت ملی می شود. از طرف دیگر مردم به هرکسی رأی بدهند نسبت به تصمیمات آینده احساس مسئولیت بیشتری می کنند و ان شاء الله مسائل داخلی سریع تر حل می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: در ارتباط با مسائل منطقه نیز پیام بسیار مهمی است که ایران منسجم است و تحت هر شرایطی، حتی اگر گلایه و مشکلات داشته باشند، آنچه مربوط به سرنوشت کشور و آینده خودشان و بچه هایشان می شود بی تفاوت نیستند. این اقتدار کشور ما را می رساند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در عرصه بین الملل دشمنانی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم که منتظر هستند به دلیل عدم مشارکت ضعفی را برای حکومت و دولت ما به وجود بیاورند که بهره برداری کنند. نتیجه حضور پر شور و حداکثری خنثی شدن توطئه دشمنان است

حجم ویدیو: 5.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.