گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمدرضا تابش: امیدوارم حاکمیت قدردان این حضور مردم باشد/ افرادی که منتخب مردم می شوند به قول هایشان عمل کنند

محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است، گفت: امیدوارم حاکمیت قدردان این حضور مردم باشد که علی رغم گلایه ها در انتخابات مشارکت کرده اند و به سرعت در صدد رفع کاستی ها باشد و با اصلاح قوانین و ساختارها بتواند ایران را در مدار پیشرفت، ترقی و توسعه قرار بدهد و وضعیت معیشتی و اقتصادی مخصوصا طبقات فرودست جامعه به سرعت بهبود پیدا کند.
محمدرضا تابش در حسینیه جماران

محمدرضا تابش در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: آرزومند بودم که ای کاش نمایندگان نحله های فکری، احزاب سیاسی و اقشار و اصناف مختلف در انتخابات کاندیدا داشتند تا حضور آنها باعث می شد که شور و مشارکت در انتخابات بیشتر شود و گلایه مندم از اینکه راهبرد مورد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری توسط دست اندرکاران امر به مرحله اجرا در نیامد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در هر صورت انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است، گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات منافع ملی ما ارتقاء پیدا می کند؛ در داخل کشور این روحیه همبستگی و اعتماد به حاکمیت باعث می شود که بتوان کارهای بسیار بزرگی را انجام داد و در خارج از کشور هم هرچقدر کشور از پشتوانه قوی تر رأی مردم برخوردار باشد، روابط بیرونی هم به نحو مؤثرتر و بهتری شکل می گیرد.

وی افزود: مردم از وضعیت موجود بسیار ناراضی هستند اما همین حس ارتقاء منافع ملی و حفظ تعادل و توازن بین دو بال مهم جمهوری اسلامی، باعث شده که مردم در انتخابات حضور مؤثری داشته باشند. امیدوارم حاکمیت قدردان این حضور مردم باشد که علی رغم گلایه ها در انتخابات مشارکت کرده اند و به سرعت در صدد رفع کاستی ها باشد و با اصلاح قوانین و ساختارها بتواند ایران را در مدار پیشرفت، ترقی و توسعه قرار بدهد و وضعیت معیشتی و اقتصادی مخصوصا طبقات فرودست جامعه به سرعت بهبود پیدا کند.

تابش در پایان گفت: برای افرادی که منتخب مردم می شوند آرزوی بهروزی، سلامتی و موفقیت داریم و خواستار و مطالبه گر این هستیم که به قول هایشان عمل کنند.

حجم ویدیو: 9.28M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.