گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سبحانی: نتانیاهو از شکست ترامپ و مذاکرات ایران با غرب و عربستان عصبانی است

محمدعلی سبحانی، سفیر سابق ایران در لبنان، با اشاره به اینکه نتانیاهو می خواهد از بحران داخلی رهایی یابد، گفت: نیروهای بین المللی و کشورهای منطقه تلاش کنند حملات اسرائیل متوقف شود تا خدای ناکرده نتانیاهو که از شکست ترامپ و نیز مذاکرات ایران با غرب و عربستان عصبانی است زهر خود را نریزد.

سفیر سابق ایران در لبنان با اشاره به بحران پیش آمده در فلسطین اشغالی، گفت: نیروهای بین المللی و کشورهای منطقه تلاش کنند حملات اسرائیل متوقف شود تا خدای ناکرده نتانیاهو که از شکست ترامپ و نیز مذاکرات ایران با غرب و عربستان عصبانی است زهر خود را نریزد.

محمدعلی سبحانی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: اخباری که هم اکنون از غزه و عکس العمل مقاومت در برابر حملات وحشیانه اسرائیل می رسد و همچنین تشکیل کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی و اعلام وضعیت فوق العاده در سرزمین های اشغالی و دعوت از همه کسانی که بر سر کارهای خود حاضر می شوند برای حضور در پناهگاه ها، حاکی از تشدید بحران فعلی است و نشان می دهد که ظاهرا غزه دوباره تبدیل به یک قتلگاه خواهد شد.

 

نتانیاهو می خواهد بازی را بر هم بزند تا بتواند از بحران داخلی رهایی یابد

 

سفیر سابق ایران در لبنان افزود: اسرائیلی ها گاهی برای کاهش بحران های داخلی خود بحرانی جدید را در منطقه می آفرینند اما این بار فکر نمی کردند که مقاومت این گونه به آنها پاسخ دهد. علاوه بر عامل یاد شده، تزلزل کابینه رژیم صهیونیستی علت دیگر این بحران آفرینی است. کابینه نتانیاهو از اکثریت افتاده و او نمی تواند در دوره جدید تشکیل کابینه دهد. لذا او می خواهد بازی را بر هم بزند تا بتواند از بحران داخلی رهایی یابد.

 

وضعیت در فلسطین رو به بحرانی تر شدن پیش می رود

 

وی گفت: اکنون وضعیت در فلسطین رو به بحرانی تر شدن پیش می رود و حتی احتمال اینکه درگیری ها از فضای غزه به مناطق دیگری فلسطینی و چه بسا خارج از مرزهای فلسطین کشیده شود نیز وجود دارد. به ویژه آنکه قبلا رژیم صهیونیستی حرکات تحریک آمیزی را در برخی مناطق اطراف انجام داده بود که ممکن است نیروهای مقاومت از موقعیت استفاده کرده و به آنها پاسخ دهند تا در نهایت اوضاع به وضعیت سختی منتهی شود.

سبحانی در پایان تأکید کرد: لازم است که نیروهای بین المللی و کشورهای منطقه تلاش کنند حملات اسرائیل متوقف شود تا خدای ناکرده نتانیاهو که از شکست ترامپ و نیز مذاکرات ایران با غرب و عربستان عصبانی است زهر خود را نریزد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.