حزب مردم‌سالاری در اطلاعیه ای به مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده تاکید کرد: «جناح‌های سیاسی برای برون‌رفت از مشکلات به جای فرافکنی بر سر منافع و امنیت ملی اجماع کنند».

به گزارش جماران؛ در پی ترور ناجوانمردانه شهید سرافراز هسته‌ای و صنعت دفاعی شهید محسن فخری‌زاده، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تبریک و تسلیت به خانواده داغدار این شهید والامقام بر اجماع جناح‌های سیاسی بر سر منافع و امنیت ملی تاکید نموده و خواستار شناسایی، معرفی و مجازات عوامل نفوذی وابسته به رژیم صهیونیستی از سوی مقامات ذی‌ربط امنیتی شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد؛

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل‌احیاء عند ربهم یرزقون»

هنوز به سالگرد شهادت سردار دل‌ها نرسیده‌ایم که یکی دیگر از رادمردان مخلص و خداجوی میهن اسلامی آسمانی شد و نزد خداوند سبحان مأوا گرفت. 

بی‌شک شهادت شهید والامقام محسن فخری‌زاده پاداش الهی برای زحمات ایشان بود اما اندوه بزرگی برای ملت سرافراز ایران محسوب شده و داغ فراموش ناشدنی بر دل خانواده داغدار ایشان نشاند.

حزب مردم‌سالاری ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، شهادت این دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به ملت ایران و به ویژه همسر و فرزندان ایشان تبریک و تسلیت گفته و سه نکته را یادآور می‌شود؛

1- با توجه به سوابق اقدامات رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای، سرقت اسناد نظامی و ضربه‌زدن به سایت‌ها و مراکز هسته‌ای، ملت رشید ایران انتظار دارد مسئولان ذی‌ربط امنیتی و قضایی هرچه سریعتر عوامل نفوذی وابسته به اشغالگران فلسطین را شناسایی، محاکمه و مجازات کنند و قطعا هرگونه سهل‌انگاری و مماشات در این زمینه نابخشودنی است.

2- امید است دستگاه دیپلماسی کشور با فعالیت‌های گسترده، زمینه‌ساز محکومیت جهانی رژیم ددمنش اسرائیل غاصب بوده و خواستار اقدام فوری و قاطع همه مجامع بین‌المللی و جهانی به ویژه دبیرکل سازمان ملل براساس حقوق بین‌الملل به صورت جدی و همه‌جانبه باشد.

3- به جناح‌های سیاسی کشور هم توصیه می‌‌کنیم در شرایط حساس و ویژه کنونی، شهادت این دانشمند گرانمایه‌ را دستمایه رقابت‌های گروهی و فرافکنی و اتهام زدن به یکدیگر نسازند و بجای تحلیل‌های جناحی، برای برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور، دست در دست یکدیگر نهاده و بر سر امنیت و منافع ملی کشور اجماع نمایند.

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.