فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه پاسداران و استاد دانشگاه امام حسین(ع) در خصوص ترور دکتر فخری زاده نوشت: «صرف نظر از اهداف اسرائیل از انجام اینگونه ترورها، باید دید چه ضعفی در ساختار و ساز و کارهای دستگاه های امنیتی ایران وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و پیش بینی محافظ برای آنها باز هم عملیات اسرائیل موفق می شود!»

به گزارش جماران؛ سردار حسین علایی، فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه پاسداران و استاد دانشگاه امام حسین(ع) در یادداشتی که در اختیار جماران قرار داد، در خصوص ترور دکتر محسن فخری زاده نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور دکتر محسن فخری زاده توسط اسرائیل بیانگر آنست که همچنان تشکیلات جاسوسی و عملیاتی اسرائیل در ایران فعال است.

این هفتمین ترور دانشمندان هسته ای ایران است که همگی آنها به شهادت رسیده اند. الان بیش از ده سال است که اسرائیل به طور مرتب در داخل ایران عملیات مختلف از جمله ترور انسان‌های دانشمند را انجام می دهد.

روش ترور رئیس سازمان پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع مشخص می سازد که ساختار عملیاتی اسرائیل در ایران بسیار مجهز و پیشرفته و متکی بر اطلاعات دقیق است.

اسرائیل تا کنون برای مقابله با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران تمام ظرفیت های اطلاعاتی، امنیتی، سایبری، عملیاتی و دیپلماتیک خود را بکار گرفته است و باید احتمال داد که این برنامه ادامه خواهد یافت.

صرف نظر از اهداف اسرائیل از انجام اینگونه ترورها، باید دید چه ضعفی در ساختار و ساز و کارهای دستگاه های امنیتی ایران وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و پیش بینی محافظ برای آنها باز هم عملیات اسرائیل موفق می شود!!

از سوی دیگر این ترور نشان می دهد که واکنش های عملیاتی و دیپلماتیک ایران در برابر این ترورها بازدارنده نبوده است. امید است شهادت دکتر فخری زاده موجب انهدام تشکیلات اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در داخل ایران شود و جمهوری اسلامی بتواند بر صهیونیست ها در این زمینه مسلط شود. 

فاعتبروا یا اولی الابصار

فاعتبروا یا اولی الابصار

حسین علایی هفتم آذرماه ۱۳۹۹

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.