گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش سردار کوثری به ترور شهید فخری زاده: نمی توانیم بگوییم «ضربه سخت» در مدت زمان کوتاهی انجام می شود

سردار کوثری با اشاره به اینکه استکبار جهانی منطق ندارد، گفت: عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که مسئولین بتوانند این کار را انجام بدهند.

پایگاه خبری جماران: سردار کوثری در واکنش به ترور شهید فخری زاده گفت: عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که مسئولین بتوانند این کار را انجام بدهند.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با سردار اسماعیل کوثری را در ادامه می خوانید:

سردار! به نظر شما علت ترور شهید محسن فخری زاده در هفته های پایانی دولت ترامپ و چند روز پس از سفر پمپئو و نتانیاهو به منطقه چیست؟

بعد از جنگ جهانی دوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی به قدرت رسیدند و بعد از آن چنان حاکم بر دنیا شدند که هیچ کسی جلودار آنها نبوده است. اما حضرت امام با دست خالی انقلاب را به پیروزی رساند و نظام را تشکیل داد و جلوی زورگویان، زیاده خواهان و مستکبرین جهانی ایستاد؛ بر اساس آیات قرآن و عمل ائمه معصومین(ع) و پیامبر اعظم(ص). این امر برای آنها خیلی سخت بوده است. مخصوصا عزیزانی که امام و مقام معظم رهبری را یاری کرده اند و این راه را ادامه داده اند، برای آنها خیلی سخت تمام شده است. 

 

نه تنها مردم عزیز ایران، بلکه مردم دنیا دارند آگاه می شوند

 

استکبار جهانی چشم دیدن پیشرفت و موفقیت های ما و چنین دانشمندانی را ندارند و نمی توانند تحمل کنند و لذا تفکر شیطانی آنها بر این اساس سیر می کند که این جنایت ها را انجام بدهند؛ چون منطق ندارند.

آنها احساس می کنند که دارند سقوط می کنند و از بین می روند و یا جایگاه استکباری آنها دارد کم می شود یا از بین می رود و لذا دست به چنین جنایت هایی می زنند که بگویند ما هنوز قدرتمند هستیم. اما با این اعمال زشتشان، نه تنها مردم عزیز ایران، بلکه مردم دنیا دارند آگاه می شوند و ان شاء الله با این آگاهی سقوط آنها نزدیک تر خواهد شد.

 

نمی توانیم بگوییم نفوذ وجود ندارد

 

به نظر شما به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی دست چه دولت ها و یا گروه های دیگری در این ترور وجود دارد؟

بعضی ها با پول است و بعضی ها با چراغ سبزهایی است که نشان می دهند و بالاخره کشورهای دیگر هم هستند که خیال می کنند باید با این روش کار را جلو ببرند. در صورتی که باید بگوییم دارند بزرگترین اشتباه را می کنند و قطعا باعث سقوط سریع تر آنها خواهد شد. 

 

برخی افراد معتقدند نفوذ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در ایران وجود دارد.  دستگاه های نظامی و امنیتی کشور ما برای خنثی سازی توطئه های اسرائیل چه کارهایی باید انجام دهند؟

نمی توانیم بگوییم این نفوذ وجود ندارد. چون مقام معظم رهبری از چند سال پیش دائما این مسأله را تأکید کرده اند و علنی گفته اند و به مسئولین خیلی توصیه کرده اند که باید جلوی نفوذ را بگیریم؛ خیلی هم گرفته شده و افرادی که چنین عامل شده بودند توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شده اند. بالاخره با پول یک سری افراد نادان را می خرند و این باعث می شود که عامل آنها بشوند. اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ان شاء الله بقیه آنها هم دستگیر خواهند شد و نمی گذارند که این مسیر ادامه پیدا کند.

 

عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود

 

به نظر شما جمهوری اسلامی چگونه به ترور شهید فخری زاده پاسخ خواهد داد؟

عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. مسئولین باید در این زمینه تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی کنند. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که بتوانند این کار را انجام بدهند.

 

برخی افراد معتقدند اگر انتقام سختی که بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی وعده دادیم عملی می شد جلوی چنین اتفاقاتی را می گرفت. نظر شما چیست؟

ضرب شصتی نشان داده شد و قطعا و یقینا این موضوع هنوز تمام نشده و ضربه سخت بالاخره وارد خواهد شد. اما نمی توانیم بگوییم در مدت زمان کوتاهی که برخی افراد می گویند این کار انجام می شود. قطعا فراموش نشده و ان شاء الله عملی خواهد شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.