دکتر زهرا مصطفوی دختر گرامی حضرت امام و رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین امارات متحده عربی و دولت جعلی صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد: «رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.»

به گزارش جماران؛ متن پیام دکتر زهرا مصطفوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین امارات متحده عربی و دولت جعلی صهیونیستی که با طراحی و راهبری رژیم تروریستی و ضدبشری آمریکا علنی شده است از بزرگترین خیانت‌های تاریخی ضد آرمان قدس به‌شمار می‌رود که خنجری زهرآگین بر پیکر امت اسلامی به‌ویژه مقاومت و حقانیت ملت مظلوم مسلمان فلسطین وارد کرده است.

رسمیت دادن سران امارات به رژیم جعلی، نامشروع و اشغالگر صهیونیستی چراغ سبز و همراهی آشکار آنها در ارتکاب جنایات بیشتر علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هرگز از چشم مسلمانان دور نخواهد شد.

چنین اقدام خائنانه و خبیثانه‌ای بیانگر آن است که بلاهت سران خائن امارات متحده عربی بیش از آن است که از سرنوشت شوم و محتوم امضاکنندگان کمپ دیوید عبرت بیاموزند. یقیناً آنها واقفند که رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است. آنها باید بدانند که در افکار عمومی خیل عظیم مسلمانان مطرود خواهند شد.

اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی حقوق ملت فلسطین ضمن محکوم کردن این اقدام خیانت بار از همه مسلمانان جهان و ازادگان همه ادیان می خواهد نسبت به این رژیم جنایتکار اقدام عملی به عمل اورند. و از جوامع مدنی میخواهد  واکنش های جدی به این نوع عادیسازی رابطه با رژیم آپارتاید اسرائیل نشان دهند.

زهرا مصطفوی

دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی حقوق ملت فلسطین

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.