رییس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: «دولت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استقبال کرده و کارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشکیل می دهد».

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، ضمن تقدیر و تشکر از بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، گفت: دولت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استقبال کرده و کارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ضمن مأموریت به معاون اول برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و مشخص کردن ترکیب کارگروه، اظهارداشت: دولت به منظور پیشگیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد بررسی و بازبینی قرار می دهد.

در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات گزارش عملیات پیچیده دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع اعضای هیات وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شهامت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کرد.

 

اصلاح مصوبه تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهادکشاورزی

دولت در راستای برنامه ها و طرح های راهبردی با هدف جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین امر آن استفاده بهینه و به موقع و در حد نیاز کودهای کشاورزی بویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط به تأمین کود اوره مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت.

 

انتصاب های جدید در سازمان های بورس و اوراق بهادار

با تصویب دولت، آقای رحمت اله صادقیان به عنوان عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین آقای محمد طالبی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.