گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ابوترابی فرد: حضور در انتخابات یکی از عرصه های بسیار مهم افزایش اقتدار ملی است

امام جمعه موقت تهران گفت: یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش اقتدار ملی حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان عالم، کارآمد و معتقد به مبانی نظام، اندیشه امام، راه امام و راه شهدا است.

امام جمعه موقت تهران حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان معتقد به اندیشه و راه امام خمینی(س) را یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش اقتدار ملی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در گفت و گو با خبرنگار جماران، با تأکید بر ضرورت پر شور شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری، اظهار داشت: امیدوارم مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی که از فهم سیاسی و درک نسبت به زمان و مسئولیت خودشان برخوردار هستند، با آگاهی بالایی که دارند در این عرصه قدم بردارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدامات دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران، تأکید کرد: برای افزایش اقتدار ملی و ارتقاء ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی راهی جز مشارکت جدی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش اقتدار ملی حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان عالم، کارآمد و معتقد به مبانی نظام، اندیشه امام، راه امام و راه شهدا است.

ابوترابی فرد با تأکید بر نقش و تأثیر حضور مردم پای صندوق های رأی در افزایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی، در پایان گفت: امیدوارم با این انتخاب بر اقتدار نظام و رهبری نظام بیافزاییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.