گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

موسوی لاری: در نظام ما اسلامیت و جمهوریت مکمل و جدایی ناپذیر هستند

موسوی لاری گفت: جمهوری اسلامی، جمهوری است. یعنی جمهور مردم در آن نقش دارند و باید نقش داشته باشند و میدان برای همه آنها باز باشد.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌ طلبان  با تأکید بر اینکه باید میدان برای حضور همه مردم باز باشد، گفت: مردم را دلسرد نکنیم و اجازه دهیم همه در این عرصه حضور داشته باشند. اگر خدای ناخواسته یک جریان انحصارطلبی کند و افراد مختلف را از عرصه خارج کند، انتخابات پرشور نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص جایگاه جمهوریت در انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام ما متکی بر دو اصل اسلامیت و جمهوریت است. این دو مکمل همدیگر و جدایی ناپذیر هستند. اما متأسفانه تجربه حضور و تکیه بر رأی مردم و بهره گیری از نظرات عامه مردم در پاره ای موارد مورد بی مهری قرار می گیرد.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌ طلبان افزود: جمهوری اسلامی، جمهوری است. یعنی جمهور مردم در آن نقش دارند و باید نقش داشته باشند و میدان برای همه آنها باز باشد. این اصلی است که همه باید به آن پایبند باشیم و مردم را در همه جا مشارکت دهیم؛ نه فقط در 22 بهمن. در انتخابات ها، تصمیم گیری ها و همه موارد باید مردم حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد: با حضور قانونمند همه کسانی که داوطلب هستند و همه کسانی که می خواهند رأی دهند انتخابات پرشور می شود. مردم را دلسرد نکنیم و اجازه دهیم همه در این عرصه حضور داشته باشند. اگر خدای ناخواسته یک جریان انحصارطلبی کند و افراد مختلف را از عرصه خارج کند، انتخابات پرشور نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.