سید عبدالواحد موسوی لاری، روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصاحبه با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای تامین امنیت ملی کشور بسیار موثر است و هر چه مردم در این صحنه‌ها حضور قوی‌تری داشته باشند، قدرت چانه زنی و مقاومت ما بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه دنیا، ملت‌ها روزی به نام روز ملی دارند، تصریح کرد: روز ملی در هر کشوری یعنی روز همبستگی، روز وفاق و روز حرکت دسته جمعی به سمت اهداف مشترک و ۲۲ بهمن هم برای ما دارای همین ویژگی‌هاست.

عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: ۲۲ بهمن هم برای ما یک روز ارزشمند با خاطرات بسیار زیباست و هم روزی برای ایجاد وفاق و همبستگی در درون جامعه است.

موسوی لاری به حضور اقشار مختلف مردم و همه جریان‌های سیاسی کشور در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: از هر قشر و هر جناحی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و این روز مظهر وفاق در کشور است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امسال از یک سو به دلیل گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از سویی دیگر به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باشکوه تر از هر سال برگزار شد. این مراسم در میدان آزادی تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و سخنران ویژه آن،   حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.