گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

میرسلیم: در 40 سال گذشته «با هم بودن» ما را از مهلکه ها نجات داده است

هرجا تفرقه ظاهر شده شکست و خسارت را به دنبال داشته و نقطه قوت اصلى که ما را از مهلکه ها و ورطه ها نجات داده، «با هم بودن» است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان ما در طراحی های خود روی ایجاد تفرقه برای موفقیت خود حساب کرده اند، گفت: تجربه ٤٠ ساله پس از پیروزى انقلاب اسلامى به ما نشان داده و اثبات کرده که هرجا تفرقه ظاهر شده شکست و خسارت را به دنبال داشته و نقطه قوت اصلى که ما را از مهلکه ها و ورطه ها نجات داده، با هم بودن است.

سید مصطفی میرسلیم در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در مورد ساز و کارهای رسیدن به وحدت اظهار داشت: چنگ زدن به ریسمان خدا اساس وحدت است و زیباترین نمود این ریسمان خدایى وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) است که همه مسلمانان به او عشق مى ورزند. البته وحدت مسلمانان مؤلفه هایى دیگرى هم دارد که به نوعى در حول محور پیامبر عظیم الشأن اسلام قرارمى گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دشمنان ما در طراحى هاى خود روى ایجاد تفرقه یا استفاده از زمینه هاى اختلاف براى تضمین موفقیت خود حساب کرده اند و مى کنند و در این باره راه نفوذ خود را براى به زانو درآوردن ما، وجود یا ایجاد خلل در صفوف به هم پیوسته ما مى دانسته اند. امروز نیز همزمان با اعمال تحریم هاى غیر قانونى و ظالمانه در صدد تقرقه افکنى براى رخنه کردن در خاک ریزهاى اصیل مقاومت ما هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که تأکید بر «همه با هم» بودن چه تأثیری بر موفقیت های ملت ما داشته و دارد، گفت: تجربه ٤٠ ساله پس از پیروزى انقلاب اسلامى به ما نشان داده و اثبات کرده که هرجا تفرقه ظاهر شده شکست و خسارت را به دنبال داشته و نقطه قوت اصلى که ما را از مهلکه ها و ورطه ها نجات داده، «با هم بودن» است؛ با این راهبرد به لطف خدا توانسته ایم از عواقب ناگوار ترفندهاى دشمنان مصون بمانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.