بهروز اسودی روز دوشنبه در یکصد و دهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: با پرداخت این مبلغ تسهیلات که به تایید اعضای کارگروه رسیده ، برای 89 نفر اشتغال جدید فراهم می شود.
وی بیان کرد: تاکنون 496 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات به واحدهای تولیدی بیش از پنج هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
اسودی با درخواست از بانکهای عامل جهت تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف پرونده های راکد در بانکها، تصریح کرد: پرونده 50 طرح صنعتی به ارزش حدود یک هزار و 300 میلیارد ریال در 14 بانک استان مانده که در دست بررسی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان، اظهارداشت: در قالب طرح رونق تولید سال 96 و به منظور بازسازی و نوسازی و اجرای طرح های نیمه تمام و رفع موانع مالی در واحدها، به 872 واحد تولیدی استان بیش از پنج هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه مشکلات بانکی و مالیات چهار واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد.
در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 584 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع بیش از یک هزار و 400 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 67 درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.