نرگس افضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نبود سالن اختصاصی مشکل اصلی کاراته کاران استان است و تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی اظهارداشت: رشته ورزشی کاراته با وجود این که جزء پنج هیأت برتر از لحاظ جمعیت آماری و قهرمانی استان است اما از نداشتن سالن اختصاصی رنج می‌برد.
وی برگزاری اردوهای تیم ملی در سمنان را فرصتی برای توسعه این رشته ورزشی اعلام کرد و گفت: در استان ورزشکاران موفقی در رشته کاراته پرورش یافتند که برگزاری اردوها و تمرینات مکمل خوبی برای مدال آوری این ورزشکاران در مسابقات ملی و بین المللی است.
افضلی اضافه کرد: هیاتی که برای قهرمانی در سطح ملی، آسیایی و جهانی، ورزشکار پرورش می‌دهد نیازمند توجه ویژه است و تنها برای یک ورزش همگانی امکانات رشته ورزشی کاراته مطلوب است.
رییس هیأت کاراته استان سمنان حمایت خیران را در توسعه این رشته ورزشی بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: همانطور که خیران در بسیاری از عرصه‌ها مانند کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و اقدام خیر مدرسه‌سازی منشأ تحول برای جامعه شدند در بخش ورزشی با حمایت مالی خود مانع از گسترش آسیب‌های اجتماعی می شوند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 30 هزار وررشکار سازمان یافته دارد و در سال 96 تعداد افراد سازمان‌یافته در رشته تکواندو بیش از 2 هزار نفر اعلام شدند.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.