به گزارش ایرنا، احمد همتی روز پنجشنبه در اولین نشست شورای اداری استان در سالن یادگارامام (ره)استانداری افزود: باید بدون واهمه و قاطع در مقابل افراد افراطی که فضای داخلی و بین المللی را متشنج می کنند، ایستادگی کرد.
وی اجرا نشدن قوانین را یکی از معضلات کشور برشمرد و اظهارداشت : توجه و اهمیت به برپایی عدالت و اجرای قوانین در دستور کار قرار گیرد.
وی در خصوص بحران کم آبی در استان سمنان تاکید کرد : پیگیر حل مشکلات کم آبی در این استان هستم.
به گفته همتی بودجه ریزی سال 97 ، بر مبنای عدالت و شفاف سازی بوده است.
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری تصریح کرد : مدیران ارشد و دستگاه های اجرایی سمنان از نیروی های بومی متخصص در مسوولیت های مدیریتی برای رفع مشکلات استان استفاده کنند.
وی تصریح کرد : باید با شناسایی نخبگان و استفاده از نیروهای بومی با در نظر گرفتن شاخص های ارزیابی در دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار بگیرد و در شرایط یکسان نیروی بومی به کار گماشته شود.
وی بر اسکان خانواده مدیران غیر بومی در محل خدمت تاکید و خاطرنشان کرد: حضور خانواده در محل خدمت بر کیفیت فعالیت می افزاید.
در سال گذشته نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.