به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد ، ادامه داد: مردم ایران انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند، مردم شاهرود هم با وجود اعتراض هایی که برای مشکلات اقتصادی داشتند، در این راهپیمایی روز تاریخی دیگری رقم زدند.
وی افزود: اکنون سه کانون اساسی کشور که از سوی دشمنان داخلی و خارجی به آنها حمله می شود، اصل انقلاب اسلامی ، رهبری نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سعیدی گفت: نظام اسلامی ثمره خون بیش از 200 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس است ، مردم ایران قدر امانتی که به آن ها سپرده شده را می دانند و اجازه هیچ تعرضی به دشمنان نمی دهند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی سکاندار مبارزه با تهدید های داخلی و غرب آسیاست و به همین خاطر دشمنان همه تلاش خود را به تضعیف جایگاه رهبری متمرکز کرده اند.
وی گفت : اگر برخی در داخل و خارج به قوه قضاییه و مقدسات حمله می کنند، هدف اصلی شان رهبری نظام است که جرات بیان آن را بصورت آشکار ندارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه قویترین و مردمی ترین نهادی است که در شرایط سخت از نظام اسلامی دفاع کرده و با تروریست ها درغرب آسیا مقابله می کند، بنابر این دشمنان نظام این نهاد مقدس را برهم زننده نقشه های شوم خود می بینند و به آن حمله می کنند.
وی با بیان این که برخی در داخل کشور مسایلی را مطرح می کنند که با سابقه آن ها منافات دارد، ادامه داد: رهبری نظام برای برخورد با این مسایل سه اصل راهبردی استمهال ، اتمام حجت و در نهایت برخورد قاطع را در دستور کار خود دارند، به گونه ای که اگر 2مورد نخست پاسخ نداد با قاطعیت و صلابت با این افراد برخورد می کنند.
سعیدی در مورد مسایل منطقه ای هم گفت: آمریکا پس از شکست داعش از گروهگ تروریستی النصره در سوریه حمایت کرده و در حال تقویت آنهاست ، اما این تلاش هم شکست خورده است.
وی گفت: ترکیه با حمله به منطقه عفرین سوریه بدنبال منافعی بود که اکنون با ورود ارتش سوریه به مناطق درگیری ، در حالت انفعال قرار گرفته و همه معادلات آن ها به هم ریخته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه هم اشاره کرد و گفت: این رژیم در ضعیف ترین روزهای خود قرار گرفته است، آن ها پیش از این برای اسارت 2 نظامی خود جنگ 33 روزه را به راه انداختند اما در قبال سقوط این جنگنده عقب نشینی کرده و هیچ اقدامی نکردند.
وی به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادرعلمدار کربلا هم اشاره کرد و گفت: این بانوی با تقوی فرزندانی را تربیت کرد که امام زمان خود را تا آخرین قطره خون خود حمایت کردند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.