به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس در نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره)افزود : کمیته امداد در مقاطع مختلف نظام جمهوری اسلامی با دست گیری از محرومان، اعتماد مردم را به انقلاب اسلامی دو چندان کرده است.
وی با بیان این که هفته احسان و نیکوکاری و کمیته امداد با تیزبینی امام راحل در 14 اسفند 1357 تاسیس شد، اظهارداشت : اکنون کشور با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه است و کمک های خیرخواهانه کمیته امداد می تواند عزت و سربلندی را در کشور ایجاد کند.
وی در بخش دیگری با اشاره به چالش کم آبی در این استان تاکید کرد : رفع کمبود آب در سمنان باید در سطح ملی و بدون هر رویکرد جناحی بررسی شود.
عبدوس ادامه داد : براساس برآورد کارشناسان تا سال 1420، با وضع موجود کمبود آب ، استان سمنان از خشکسالی نابود خواهد شد و باید مسوولان برای رفع این چالش اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد : در دوران گذشته استانداران سمنان، به معضل کمبود آب آگاه بودند اما کار موثری برای رفع این‌معضل در این استان انجام نشده است و از استاندار کنونی می خواهیم برای رفع این‌ چالش اقدامات برجسته ای انجام‌ دهد.
امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد : اکنون برای تولید آب در سمنان باید 300 متر عمق زمین را حفاری کرد در حالی که در 20‌ سال گذشته این رقم حدود 50 متر بود.
وی تصریح کرد : تاکنون اقدامات عملی برای رفع معضل آب در سمنان انجام نشده است و باید مسوولان مربوط از حرف زدن و طرح دادن در این‌ مقطع خودداری و برنامه های تولید آب را در سمنان عملیاتی کنند.
7339/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.