به گزارش ایرنا ، حیدر آسیابی روز سه‌شنبه در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود : بزرگترین معروف، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه‌ آحاد مردم است و نباید از این امر مهم غافل ماند.
وی با بیان این که وظیفه آمران به معروف و ناهیان از منکر در راستای احقاق این فریضه الهی در وهله اول حضور در صحنه‌هاست، اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت فقیه و توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و هوشیاری برابر جنگ نرم دشمنان نیز از وظایف مهم دیگری است که باید مورد توجه مجریان این طرح قرار گیرد.
آسیابی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسوولان و مجریان این فریضه ، تصریح رد: دستیابی به اقتدار نظامی و کسب استقلال و شکوفایی سیاسی، اقتصادی از دستاورد‌های مهم انقلاب است که باید به درستی به جوانان منتقل شود تا مقایسه وضعیت گذشته و حال به لمس درست آنان از اقتدار کنونی جمهوری اسلامی بشود.
وی با بیان این که اکنون ایران مستحکم‌ترین حکومت را به فرماندهی رهبر انقلاب تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد : توجه به فرامین رهبری عزت‌مندی کشور را به همراه دارد که نباید از این امر مهم غافل بود.
به گزارش ایرنا، این نشست با حضور آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی و شماری از مسوولان دستگاه اجرایی و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
استان سمنان بیش از چهار هزار نفر و در مرکز استان بیش از 2 هزار و 500 نفر در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده‌اند که بیش از 600 نفر به صورت رسمی در شهرستان سمنان فعالیت دارند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.