آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بابیان این که، مسوولان باید خادم و خدمتگزار مردم باشند، افزود: دستگاه های اجرایی به فکر حل مشکلات مردم هستند اما شرایط اقتصادی کشور چندان مطلوب نیست و نباید انتظار داشت برای مثال یک فرماندار همه مشکلات شهر را به‌یک‌باره برطرف کند.
وی خاطرنشان کرد: امامان جمعه تنها یک واسطه هستند تا از این طریق بتوانند بخشی از مشکلات موجود را به مسوولان انتقال دهند و باید دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم به بیانات ائمه جمعه توجه کنند.
امام جمعه سمنان، گرانی و بیکاری را 2 مشکل عمده کشور برشمرد و گفت : باید با همدلی و اتحاد برای رفع مشکلات معیشتی مردم قدم برداشت.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به ضرورت رسیدگی بیشتر به مناطق محروم ادامه داد : رسیدگی به مناطق محروم و شهرک های حاشیه شهر از وظایف ذاتی مسوولان است و باید رسیدگی به مناطق محروم و بازکردن گرهی از مشکلات مردم را جزو اولویت برنامه های خود قرار دهند.
وی اضافه کرد : مسوولان باید به فکر مردم باشند و گرهی از مشکلات مردم باز کنند زیرا خدمت به مردم عبادت است و رضایت مردم از مسوولان رضایتمندی خداوند را به دنبال دارد و دستگاه های اجرایی استان در خدمت رسانی و حل مشکلات مردم باید از یکدیگر پیشی بگیرند.
به گزارش ایرنا، در سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 7.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان سمنان با هشت شهرستان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.