به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در فرمانداری شاهرود افزود : نظام جمهوری اسلامی به یاری خدواند دروازه ای از توسعه را به روی مردم در آینده ای نزدیک خواهد گشود.
وی اظهارداشت : باید اقدامات مدیران ارشد استان سمنان برای آحاد مردم قابل لمس باشد و با بیشترین بهره وری برای رفع گرفتاری مردم اقدام شود.
وی با بیان این که نظم پذیری باید در اولویت کاری مدیران اجرایی باشد ، خاطرنشان کرد : نباید برای رفع گرفتاری های مردم تفکر جزیره ای داشت و همدلی مردم و مسوولان رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی است.
چاوشی تصریح کرد : مدیران دستگاه های اجرایی در هر رده ای قابل احترام هستند اما باید با تلاش مضاعف و همدلی تنها به رفع گرفتاری های مردم بیاندیشند.
استاندار سمنان گفت : رییس جمهوری در جلسه هیات دولت اخیر ، صحبت های مهم و قابل تاملی داشتند که از مدیران استانی می خواهیم‌ برای اجرای این‌ منویات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد.
در این نشست، سیدحسن حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام‌جمعه شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.
در 9 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.