آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نباید برای رفع مشکلات مردم تفکر جناحی و حزبی را اتخاذ کرد و باید افزایش رفاه اجتماعی در جامعه اولویت کاری همه مدیران استان باشد.
وی اظهارداشت : مردم استان با مشکلاتی مانند بیکاری و کمبود آب مواجه هستند و دولت دوازدهم باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کند.
وی ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی برای رفع گرفتاری های مردم و محرومیت زدایی در جامعه ظهور کرد و مسوولان دستگاه های اجرایی رفع مشکلات آحاد جامعه را وظیفه خود بدانند.
امام جمعه سمنان اضافه کرد : سایر دستگاه های حکومتی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی در استان همگام با دستگاه اجرایی باشند و با همزایی و وحدت می توان برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان تلاش کرد.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : انتقال آب خزر به سمنان از مطالبات به حق مردم استان است و دولت دوازدهم برای تعیین و تکلیف اجرای این طرح مهم ملی اقدام کند.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
7339/6103
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.