به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: چهل‌سالگی تازه آغاز راه این نظام اسلامی است و تاریخ انقلاب نشان داده هر کجا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و هر کجا به دنبال سازش رفتیم باختیم.
وی با بیان اینکه برای سپردن پرچم انقلاب به حضرت ولی عصر(عج) صاحب اصلی آن نمی شود به امید آمریکا و اروپا بود، تاکید کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و نمی شود از شر آن در امان بود، ترامپ، این موجودی که رییس جمهور آمریکا شده نیز اکنون شمشیر را علیه ایران از رو بسته است.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به تلاش دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی برای براندازی نظام اسلامی، بیان کرد: این دو دسته اصل نظام اسلامی ایران یعنی، ولایت فقیه، امنیت، وحدت و حجاب و عفاف، را هدف قرار داده اند ولی ملت ایران پای انقلاب و رهبری محکم ایستاده است.
امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه ملت ایران که این همه شهید تقدیم کرده است پا روی خون شهدای نمی‌گذارد، یادآور شد: دشمنی از سوی دشمنان طبیعی است، ولی باید پرسید چرا ضدانقلاب داخلی که نان این نظام را می خورند کارهای ضدانقلابی می کنند.
وی، فضای را مشکلی برای کشور دانست و با بیان اینکه روحانیت با فضای مجازی مخالف نیست و به دنبال سلامت آن است، گفت: روحانیت مخالف کانال‌های غیراخلاقی است، ما مخالفیم که فضای مجازی به روی دشمن باز باشد تا دشمن هرچه می خواهد القاء کند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: به گفته برخی کارشناسان فضای مجازی اکنون به یکی از اعضای خانواده جامعه ایرانی تبدیل شده، ولی این عضو نباید بیمارباشد که بقیه اعضا را نیز بیمار کند، جوانان انقلابی که کارهای بزرگ مانند توان موشکی را رقم زده اند باید به سلامت فضای مجازی کمک کنند، ولی این امر به دست این جوان‌ها سپرده نمی‌شود.
وی با اشاره به بیان رهبری درباره انتقال داعش به افغانستان با برنامه ترامپ رییس جمهور آمریکا، گفت: این دسیسه برای این است که آمریکا جای پایی در منطقه داشته باشد تا برای ایران اسلامی مشکل‌آفرین باشد و برای صهیونیسم امنیت ایجاد کند.
امام جمعه سمنان تاکید کرد: داعش همان‌طور که در سوریه و عراق شکست خورد، در افغانستان نیز شکست خواهد خورد، زیرا داعش با خدا می‌جنگد.
به مناسبت سی‌و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی دراستان سمنان 461 طرح مختلف عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال در حال افتتاح است.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.