به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: ناراحتی امروز سران کاخ سفید نیز به دلیل این ناکامی و شکست در سیاست های اختلاف افکنانه در منطقه است.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: دشمنان بیش از یک دهه قبل از فتنه در کتاب ها و مقاله های مختلف دست به اقداماتی مانند ایجاد شبهه در بین مردم و همچنین حمله به نهادهای انقلابی مانند سپاه و حمله به عاشورا و ارزش های دینی زدند تا در حوادث سال 88 به اهداف خود دست یابند که در این مسیر شکست خوردند.
وی اظهار کرد: در جریان این تحرکات به مدت هشت ماه خسارت های مادی و معنوی بسیاری به کشور وارد شد و به بسیاری از اموال عمومی و بیت المال خسارت وارد شد.
مرادی افزود: علاوه بر آن، در آن سال شاهد افت 50 تا 60 میلیارد دلاری سرمایه گذاری خارجی بودیم و رشد اقتصادی کشور هم از 6 درصد به چهار درصد کاهش یافت.
امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: در جریان فتنه 88، 39 نفر از بهترین افراد به شهادت رسیدند و 300 بسیجی و نیروی مردمی هم زخمی شدند.
حجت الاسلام مرادی گفت: با بررسی حوادثی که از ابتدای انقلاب در کشور شکل گرفت می بینیم که ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل در روز 22 بهمن 57 کمر استبداد داخلی را شکستند، در روز 13 مرداد با تسخیر لانه جاسوسی کمر استکبار را شکستند و در روز 9 دی 88 با با مدیریت و بصریت افزایی رهبر معظم انقلاب کمر فتنه گران را شکستند.
6122 / 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.