علی اصغر جمعه ای روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ایجاد اشتغال پایدار در سمنان تا قبل از ارایه تسهیلات رونق تولید، سالانه پنج هزار و 400 نفر بود در حالی که اکنون این رقم به بیش از 10 هزار نفر رسیده است.
وی با اشاره به تحقق 80 درصدی اشتغال در واحدهای دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ، اظهارداشت: با نظارت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید، در 9 ماهه سال جاری بیش از یکهزار و 163 فرصت شغلی جدید با پرداخت این تسهیلات در بخش صنعت استان ایجاد شده است.
رییس اتاق بازرگانی استان سمنان ارایه رونق تولید را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای خروج چرخه اقتصادی از رکود ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون 700 واحد صنعتی استان بیش از چهار هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
جمعه ای از بررسی مشکلات 40 واحد صنعتی استان در بخش های بانک، مالیات ، تامین اجتماعی و مسایل زیربنایی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال استان دارد در 9 ماهه سال 96 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.