به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: طرح فتنه اخیر از خارج از کشور بود، آنها طرح می‌ریختند و ضدانقلاب داخلی مجری برنامه‌های آنان بودند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، بسیج مردمی و نیروی‌های امنیتی سفره ناآرامی‌ها را سریع جمع کردند و با میدان‌داری، فضا را مدیریت کردند که قابل تقدیر است، گفت: همه دوستداران انقلاب این ناآرامی‌ها را محکوم می‌کنند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه عده ای که فتنه اخیر را برپاکردند با اهانت به اسلام، دین و مقدسات، جنایت بزرگی مرتکب شدند، اضافه کرد: این عده به مقدسات دینی و اسلامی، به الله اکبر و آرم جمهوری اسلامی اهانت کردند، خون مردم را ریختند و اموال مردم را غارت کردند.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه بسته شدن فضای مجازی به پایان ناآرامی‌ها کمک کرد و بسیاری از مردم حتی بدون فضای مجازی به خواب راحت رسیدند، گفت: بسته شدن فضای مجازی برای همیشه امکان‌پذیرنیست، اگر می خواهیم ایمان، امنیت، سلامت و اخلاق مردم سالم بماند باید فضای مجازی مدیریت شود.
وی تاکید کرد: اگر فضای مجازی همین‌طور برای همه بازباشد ممکن است صدماتی داشته باشد، خواسته مراجع تقلید، مردم و دولت هم باید همین باشد که فضای مجازی مدیریت شود.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به برپایی راهپمیایی مردم ایران در محکومیت ناآرامی‌های اخیر در سراسر کشور، گفت: روز شنبه فردا در استان سمنان نیز مردم با حضور گسترده این ناآرامی‌ها را محکوم می‌کنند و مردم با حضورشان نشان می دهند، از خون شهدا و دفاع از ولایت دست‌بردارنیستند.
امام جمعه سمنان با اشاره به وقایع تاریخ ماه دی، خاطرنشان کرد: هفدهم دی روزی بود که رضاشاه دستور کشف حجاب داد تا به اسلام ضربه بزند و نوزدهم دی نیز یادآور قیام مردم قم در پاسخ به اهانت به امام راحل در یکی از نشریات بود، دشمن شناسی داخلی و خارجی، مقابله به‌موقع با دشمن و حمایت همه‌جانبه از ولایت و رهبری درس‌های مهم این وقایع است، امروز آمریکا نمی‌خواهد انقلاب ایران 40 ساله شود، ولی باید بداند انقلاب اسلامی ایران نابودشدنی نیست.
امام جمعه سمنان، با تقدیر از حضور سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در نمازجمعه این شهر یک روز پس از معرفی در این سمت، گفت: خواسته‌های مردم از نماینده دولت در استان، خادم بودن به ملت و عامل بودن به وحدت است، مردم می خواهند گره‌های کور بازنشده در استان در حد توان مسوولان بازشود و استاندار در خط رهبری و ولایت حرکت کند، بنده هم به همین شرط حامی استاندار خواهم بود.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.