غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت دوازدهم در ارایه لایحه پبشنهادی بودجه 97 در زمان مقرر به خوبی عمل کرده است و این امر نشان دهنده انضباط در برنامه های کلان از سوی گروه اقتصادی این دولت دارد.
وی اظهارداشت : دولت و مجلس شورای اسلامی هماهنگی و انسجام قابل توجه ای برای اصلاح و بازنگری تعدای از تبصره ها و متمم ها لایحه پیشنهادی بودجه 97 با همفکری یکدیگر برای افزایش رفاه اجتماعی در کشور دارند.
وی با بیان این که نقد و بررسی این لایحه پیشنهادی در شبکه های اجتماعی از اقدامات مثبت در شروع کار دولت دوازدهم است چراکه با نقدهای منصفانه مطالبات به حق مرم تا قبل از تصویب در برنامه ریزی های کلان اقتصادی کشور گنجانده می شود.
کاتب اضافه کرد : سهم استان های کشور در اعتبارات هزینه ای از 4.3 درصد در سال 96 به 24.3 درصد در سال 97 افزایش یافته است که این امر یکی از اقدامات مثبت دولت در گنجاندن این بند در برنامه اقتصادی کشور است.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : به نسبت جمعیت اعتبارات قابل توجه ای در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده از سوی دولت برای سمنان در نظر گرفته شده است و با تلاش و همیاری سایر نمایندگان استان درصدد چانه زنی به منظور افزایش اعتبارات عمرانی هستیم.
استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
به گزارش ایرنا، لایحه بودجه سال 1397 هفته گذشته از سوی رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.