به گزارش ایرنا، تفاوت حقوق مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و کارگران از چند میلیون تا کمتر از یک میلیون، واریز شدن حقوق کارکنان دولت تا بیستم اسفند، عمل جراحی چشم بیماران دشت عباس شهرستان دهلران به وسیله وزیر بهداشت، تصاویری از مناطق بافت فرسوده در حال تخریب و دارای هویت سمنان و تصاویری همراه با تاکید بر خرید کالای ایرانی در شبکه های اجتماعی سمنان در 48 ساعت گذشته بازتاب داشت.
** اخبار ملی در فضای مجازی استان سمنان
- اخباری مبنی بر این که بر اساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره تعیین حدود حقوق مدیران دولتی در مقایسه با حداقل دستمزد کارگران به میزان 812 هزار تومان مورد توجه کاربران قرار گرفت، در اخباری دیگر بیان شد که حقوق مدیران دولتی از 12 تا 15 میلیون تومان است، کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد رکود، فقر، بیکاری اختلاس و در نتیجه حقوق های نجومی را از عواقب دریافت این حقوق ها بیان کردند.
- اعلام سخنگوی دولت درباره واریز حقوق اسفند ماه کارکنان و کارمندان دولت از 15 تا حداکثر بیستم اسفند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
- تصاویری از سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در صفحه های مختلف بین کاربران فضای مجازی دست به دست می شد که وی را هنگام انجام عمل چشم در دشت عباس شهرستان دهلران نشان می داد که این تصاویر بازخورد مثبتی داشت.
- تعطیلی سینماها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) نیز از اخبار سراسری مورد توجه بود.
** اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان
- کمبود امکاناتی مانند سونوگرافی، مجهز نبودن اتاق عمل و تشخیص ندادن بیماری به وسیله پزشکان در مرکز درمانی شبانه روزی شهرستان میامی که مردم را مجبور به انتقال بیمار به شاهرود کرده بود، از مسایل و مباحث مطرح شده در فضای مجازی استان سمنان و مورد توجه کاربران بود.
- تصاویری از مناطق بافت فرسوده شهر سمنان مانند کهنه دژ با عنوان خانه های مخروبه که در حال تخریب است برای اطلاع مسوولان، تلاشی از سوی کاربران فضای مجازی برای حفظ آثار تاریخی سمنان بود.
- تصاویر آئین تشییع چهار شهید گمنام روز دوازدهم اسفند 95 با حضور مسوولان و مردم در مهدیشهر و بیارجمند که در فضای مجازی منتشر شد نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت.
- نوشته ها و تصاویری برای تشویق مردم به خرید و حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی باعث شد در ادامه برخی بر خرید کالا از تولیدات داخل استان سمنان و هر شهروند از محل زندگی خود تاکید کنند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.