به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی شامگاه پنجشنبه در جمع بسیجیان شاهرود در گلزار شهدای این شهر، افزود: زخم هایی که توسط دشمنان خارجی و یا غافلان داخلی بر انقلاب اسلامی زده می شود، نمی تواند بر تفکر انقلابی و بسیجی ما خدشه وارد کند.
وی با اشاره به وجود تشکل های بسیجی در قشرهای گوناگون، گفت: این بدین معناست که در همه فعالیت ها باید تفکر بسیجی وجود داشته باشد و ما را به سویی ببرد که به عنوان الگو و اسوه در جهان اسلام معرفی شویم.
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه د رحوزه فرهنگی باید با تفکری بسیجی حرکت کرد، یادآور شد: محوریت نظام اسلامی فرهنگی بوده و هر حرکتی باید متصل به این محور باشد.
حسینی شاهرودی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و پایان سیطره خلافت خود خوانده داعش در منطقه گفت: ما در جنگ نظامی با تفکر بسیجی پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی هم با چنین تفکری باید پیش رفت.
وی ادامه داد: اسلام مذاکره را رد نمی کند اما این کار باید با محوریت اسلام و انقلاب بوده و طی آن از مواضع اصولی خود عقب نشینی نکنیم؛ نباید از دشمن بترسیم بلکه باید دشمن را بترسانیم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمن ما آمریکاست اما دشمنان ناشناخته زیادی داریم که برخی افراد نفوذی و یا در خارج از مرزها هستند و گاه بعضی روشنفکران ما به اشتباه آن ها را دوست خطاب می کنند.
در این گردهمایی که به مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد، بسیجیان به اجرای رژه موتوری پرداختند.
در هفته گرامیداشت بسیج 343 عنوان برنامه در شاهرود برگزار می شود که در این میان، 22 برنامه شاخص هستند.
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.