محمود قنبری روزیکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی، کشور به بخش خصوصی نیازمند است و باید موانع پیش روی فعالیت آنان را مرتفع کرد.
وی اظهارداشت: در هر زمانی هم که مشکلی پیش روی بخش خصوصی و سرمایه گذاران است، باید با همراهی مسئولان نسبت به رفع آن اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: رونق فضای کسب و کار در گروی فعال بودن بخش تولید، خدمات و کشاورزی است و همه باید حمایت از فعالان این بخش ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
قنبری با بیان اینکه کشور برای رونق اقتصادی نیازمند بخش خصوصی است، دولتمردان هم از آنان انتظار صداقت و همراهی را دارند ادامه داد:سودجویی عده ای از فرصت های ایجاد شده در بخشودگی و تقسیط بدهی مالیاتی و بیمه ای، نباید منجر به بدبینی نسبت به تمام مودیان مالیاتی شود.
وی اضافه کرد: امور مالیاتی هم باید در رسیدگی به حساب مودیان با شفافیت بیشتری عمل و نحوه تعیین اقساط و جرایم را به طور صریح مشخص کند.
معاون استاندار سمنان بر لزوم خودداری مسئولان و کارشناسان از نگاه تنگ نظرانه نسبت به مودیان مالیاتی تاکید کرد و جلوگیری از برخورد سختگیرانه با بنگاه های اقتصادی خواستار شد.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه نخست امسال ، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد**انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.