آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اکنون کشور با مشکل بیکاری جوانان و رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و ضروری است باید با ارایه تدابیری هوشمندانه در کمترین زمان ممکن این چالش ها از بین برود.
وی اظهارداشت : اقتصاد مقاومتی راه حل رفع بسیاری از مشکلات کشور است و امسال باید آحاد جامعه و دستگاه های اجرایی با اتخاذ این منویات رهبر انقلاب را در کشور عملیاتی کند.
وی ادامه داد : دولتمردان باید بیش از پیش به نقاط محروم و فقر زده کشور سفر کنند و از نزدیک درد و رنج مشکلات معیشتی مردم را لمس کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بیان داشت : برای افزایش آبادانی و رونق کسب و کار باید مسوولان جامعه با یکدیگر اتحاد داشته باشند و از حرف های که منجر به 2 قطبی شدن کشور می شود اجتناب کنند.
آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد : سمنان با بحران کمبود آب و افزایش روز افزون نرخ بیکاری مواجه است و از دولت دوازدهم می خواهیم که با رویکردی جهادی برای رفع این چالش استان اقدام می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد : ارایه تسهیلات رونق تولید و توجه به بازار فروش می تواند به افزایش اشتغال در استان منجر شود و تنها راه مقابله با کمبود آب در سمنان انتقال آب خزر است.
به گزارش ایرنا ، در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.