به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود: وابستگی اروپایی ها به آمریکا بسیار زیاد است، هیچ گاه به خاطر ایران روبروی آمریکا نخواهند ایستاد.
وی در تشریح دلایل وابستگی اروپایی ها به آمریکا گفت: پیوستگی امنیتی اروپا به آمریکا، مساله ناتو و روابط اقتصادی بسیار گسترده مسایلی هستند که اروپا را مطیع آمریکا می کند.
خطیب موقت جمعه شاهرود ادامه داد: همه دولت های تشکیل شده پس از دفاع مقدس ، به نوعی قابل اطمینان نبودن این دولت متکبر را لمس کرده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تعجب آور است که یک موضوع آزموده شده ، چندین بار آزمایش می شود و هر بار نیز یک نتیجه مشخص از آن بیرون می آید.
وی افزود: آمریکایی ها در 200 سال گذشته به هیچ دولت و ملتی رحم نکرده اند، آن ها فقط به فکر منافع خود هستند، حتی پس از امضای قراردادهای بسیار بزرگ با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با بیان الفاظ ناشایست اعلام کردند سود فراوانی را نصیب خود کرده اند.
حجت الاسلام سعیدی گفت: ملتی که قرار است در برابر قلدرها ایستادگی کند ، باید خود را تقویت کند تا زمینه های آسیب را از خود دور کند.
وی افزود: راه مردم ایران روشن است ، رهبری هوشمند نظام راه را مشخص کرده اند ، دولتمردان باید به آن توجه کنند تا کشور تقویت شده و آرمان های نظام اسلامی اجرا شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیروزی های ارتش عراق وسوریه در برابر تروریست های داعش هم اشاره کرد و گفت: استکبار می خواست با تشکیل خلافت داعش ، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند اما با تلاش هوشمندانه و مقاومت مردم منطقه و کمک خداوند این توطئه خنثی شد.
وی در باره مسایل اقلیم کردستان عراق هم گفت: استقلال این اقلیم هم یکی از خطرناک ترین اتفاقات بود که نتایج منفی سنگینی برای منطقه در پی داشت .
خطیب موقت جمعه شاهرود به مشکلاتی که گریبانگیر دربار عربستان شده اشاره کرد و گفت: عربستان آبستن حوادثی است که در آینده نزدیک خود را نشان خواهند داد.
وی در مورد راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و نتایج آن هم گفت: حسین (ع) و راه آن حضرت باید جهانی شود تا زمینه برای ظهور فرزندش فراهم گردد.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.