داریوش طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اجرای این طرح را در کاهش مهاجرت از روستا به شهر بسیار موثر دانست و افزود :ا کنون بیش از سه هزار خانوار این شهرستان با چالش بحران آب مواجه هستند که لازم است برای رفع این چالش قدم های موثری از سوی دولتمردان برداشته شود.
وی با اشاره به بهره برداری از سه طرح آبرسانی در نیمه نخست امسال در گرمسار ، اظهارداشت : برای اجرای این طرح ها20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وی خاطرنشان کرد : مسوولان دستگاه های اجرایی استان برای شناسایی کمبودها باید به مناطق روستایی سرکشی کنند چرا که چالش کمبود آب می تواند به فرار جمعیتی در سمنان منجر شود.
طاهری با اشاره به طرح آبرسانی مناطق رامه گرمسار در سال 96، تصریح کرد : این طرح دارای 2 مرحله است و با بهره برداری آن، بخش قابل توجهی از مشکلات فرار جمعیتی در مناطق روستایی شهرستان کاهش یافت.
فرماندار گرمسار با اشاره به ظرفیت های این شهرستان ها در مهاجرت پایتخت نشینان به گرمسار و افزایش جمعیت در استان گفت: این شهرستان ها به دلیل نزدیک بودن به تهران و برخورداری از صنایع قابل توجه می تواند مقصد برای و سرمایه گذاران تهران باشد.
شهرستان گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان گرمسار حدود هشت شهرک و ناحیه صنعتی و چند موسسه آموزش عالی دارد که ظرفیت بیشتری برای تردد به این شهرستان به ویژه از مرکز کشور را نیاز دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.