به گزارش ایرنا، محمد رضا خباز روز شنبه در این آیین به مناسبت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان سمنان، گفت: افزود: ایجاد امنیت برای 110 هزار دانش آموز و دانشجویانی که از اول مهر، سال تحصیلی خود را آغاز کردند، امنیت کارمندان و عموم مردم در این کشور و استان سمنان، نتیجه تلاش بی وقفه نیروی انتظامی است.
وی، راه نیروی انتظامی را ادامه دهنده را نهضت امام حسین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز عاشورا بعد از هزار و 377 سال در دل تاریخ و مردم زنده مانده است، ناشی از پیروی از راه و ذات اقدس الهی است، دامنه امنیت در جامعه به امنیت جانی، مالی، فکری و سیاسی گسترده می شود و بزرگترین نعمت الهی در جامعه امروز امنیت است.
خباز با اشاره به این که استان سمنان از امنیت قابل توجهی برخوردار است، بیان داشت: از جنبه سیاسی همه گروه های سیاسی استان سمنان فعالیت خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در چارچوب قانون انجام می دهند.
وی یادآور شد: نقش و حضور مردم و همکاری با پلیس 110 و نیروی انتظامی برای معرفی افراد شرور و در موارد دیگر کمک های مالی خیران در رفع مشکلات اقتصادی ناجا از موثرترین کمک های مردم و نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.
استاندار سمنان با اشاره به این که تعدای از پاسگاه های استان سمنان کامل ساخته نشده وتعدای نیاز به دیوارکشی، رفع مشکلات رفاهی، سرمایشی و گرمایشی دارد، یادآور شد: با وجود این که سمنان از لحاظ پهناوری هفتمین استان کشور است ، امنیت در این استان با رشادت های نیروهای انتظامی پایدار شده است و رفع مشکلات رفاهی این نیروهای خدوم در دستور کار قرار دارد.
در این آیین، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان، امیرسرتیپ یدالله شوکتی فرمانده مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‎شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، محمود قنبری معاون سیاسی استانداری سمنان، سیدمحسن مظهری رئیس کل دادگستری استان، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی سمنان حضور داشتند و تعدادی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برتر، پیشکسوتان، خانواده شهدا و جانبازان تقدیر شدند.
به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی همه ساله و در سراسر کشور از 14 مهر آغاز می شود و برنامه های مختلفی در این هفته با محوریت گزارش عملکرد و تبیین فعالیت های این نیرو برای مردم برگزار می شود.
یگان های نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه قائم(عج) و بسیج استان سمنان در این آیین، در دومین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور مسوولان استان، صبحگاه مشترک برگزار کردند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.