حمیدرضا مهدوی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری کنسرت آسرایی قبل از این به خاطر نداشتن مجوزهای لازم با ممانعت مسوولان مربوطه برگزار نشده بود ولی با اخذ تمام مجوزهای لازم از جمله اماکن نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: کنسرت فریدون آسرایی چهارم خردادماه جاری در دو نوبت ساعت 18 تا 20 و 20 تا 22 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
محمد علی نبی پور فرماندار گناباد قبل از این در گفت و گو با ایرنا گفته بود: کنسرت فریدون آسرایی که قرار بود چهارم اردیبهشت ماه برگزار شود، لغو نشده بلکه تا اخذ کامل مجوزهای قانونی به تعویق افتاد.
سرهنگ رضا گیوزاد جانشین فرمانده انتظامی گناباد هم گفته بود: به دلیل نداشتن مجوز از اماکن فرماندهی انتظامی امکان برگزاری آن در ابتدای اردیبهشت ماه جاری فراهم نشد.
برگزار نشدن این کنسرت در چهارم اردیبهشت ماه موجب بازتابهایی در جامعه و از جمله فضای مجازی شد به طوری که دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم نسبت به این مساله واکنش نشان داده بود.
دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم گفت: هیچ یک از مسئولان انتظامی و قضایی گناباد مخالف برگزاری جشن و آیین شاد مطابق با عرف و قوانین برای مردم نیستند ولی با هر گونه اقدامات غیر قانونی مخالفند.
علیرضا محولاتی اظهار کرد: با وجود آگاهی مجریان این کنسرت نسبت به لزوم اخذ مجوزهای ترافیکی و انتظامی، ولی اقدامات قانونی در این زمینه به طور کامل انجام نشده است که این کوتاهی مهمترین علت لغو کنسرت در چهارم اردیبهشت ماه به شمار می رود.
شهرستان گناباد با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.