به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوولان پیشین و کنونی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، افزود: تفکر بسیجی تاکنون در کشور سبب پیشرفت هایی در عرصه های علمی و فناوری شده است.
وی ساده زیستی، قناعت، داشتن نگاه دینی- اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و جلب رضایت خدا و خلق را از ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: باید ارتباط عاشورا، دفاع مقدس و انتظار را به خوبی فهمید .
قندهاری تقدس دفاع مقدس را نشات گرفته از عاشورای امام حسین (ع) دانست و گفت: جنگ های بسیاری در طول تاریخ رخ داده اما هیچ یک مقدس به شمار نمی روند اما خیلی از افراد نتوانستند این موضوع را درک کنند و بنابراین همیشه تحلیل های نادرستی نسبت به این موضوع داشتند.
وی در ادامه با بیان اینکه امام حسین (ع) تقابل حق و باطل را ترسیم کردند، افزود: این مبارزه در زمان ما هم وجود دارد؛ برخی تصور می کنند حق و باطل می توانند با یکدیگر کنار بیایند اما باید درنظر داشت که با وجود تغییر وجابجایی انسان ها، باطل همیشه به کار خود ادامه می دهد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، اضافه کرد: در زمان کنونی امام زمان (عج) در راس حق و امریکا، شیطان بزرگ، در راس باطل قرار گرفته اند.
در این آیین ، از زحمات حجت الاسلام علی شریفی قدردانی شده و حجت الاسلام سید جواد میرشفیعی به عنوان سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.