به گزارش ایرنا، سید علیرضا آوایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی 36 طرح عمرانی و آموزشی سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : دولت در مرکز توجه برای رفع مشکلات کشور قرار دارد اما باید پذیرفت که بدون هماهنگی و وحدت سران قوا چالش های فراروی ایران اسلامی برطرف نمی شود.
وی تصریح کرد : باید در مقابل سختی های مسیر خدمت به مردم با اتحاد و استواری قدم برداریم و عزت و سربلندی این کشور در دستان توانمند مدیران دستگاه های اجرایی است.
وزیر دادگستری خاطرنشان کرد : اقدامات بسیار ارزشمندی برای رفع مشکلات کشور در چهار سال گذشته انجام شده است و ملت رایران قدردان زحمات دولت یازدهم هستند.
وی با بیان این که نوکری و خدمت به مردم ایران اسلامی برای افزایش رفاه اجتماعی وظیفه کابینه دولت دوازدهم است، گفت : همه روز باید دولتمردان برای خدمات رسانی به مردم ‌تلاش کنند و فلسفه وجودی ظهور دولت ها نوکری مردم است.
آوایی تصریح کرد : نباید مسوولان با رویکرد ارباب و رعیتی مردم را از خود برنجانند و مدیران دستگاه های اجرایی خادم آحاد جامعه هستند.
آوایی تصریح کرد : کابینه دولت دوازدهم برای رفع مشکلات کشور همدل هستند و در چهارسال گذشته مشکلات قابل توجه کشور با درایت دکتر روحانی برطرف شده است.
وی افزود : نباید مسوولان در خدمت رسانی به مردم در تعلقات دنیوی غرق شوند و باید نام و یاد خدواند سرلوحه اعمالشان قرار گیرد.
در این آیین ، امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اسلامی ،محمدرضا خباز استاندار و مدیران استانی حضور داشتند.
در این آیین 36 طرح عمرانی و آموزشی شهرستان سرخه با اعتبار 13 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.