به گزارش ایرنا، احمد همتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی همزمان 36 طرح عمرانی و آموزشی سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود: در چند سال گذشته جمعیت سرخه تغییر چندانی نکرده است که باید برای افزایش جمعیت توجه به زیرساخت های اجتماعی مدنظر نهادها قرار گیرد.
وی اظهارداشت: با وجود اقدامات خوبی که در دولت یازدهم برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در سرخه انجام شد اما باید برای توسعه اجتماعی در چهار سال آینده خدمات ارزنده تری به این شهرستان ارایه شود.
همتی اضافه کرد: باید عدالت سیاسی، عدالت قضایی و امنیت و ثبات اقتصادی برای شکوفایی بیش ازپیش ایران اسلامی مدنظر دولت دوازدهم قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در انقلاب اسلامی خدمات ارزنده به ملت ارایه شده است و باید مدیران ملی و استانی با همدلی برای رفع مشکلات آحاد جامعه تلاش کنند.
در این آیین سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، امیرمحسن ضیایی استرآبادی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا خباز استاندار و مدیران استانی حضور داشتند.
در این آیین 36 طرح عمرانی و آموزشی شهرستان سرخه با اعتبار 13 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.