به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان در نمازجمعه این هفته این شهرستان ، روز قدس را نماد مقاومت در برابر دشمنان ذکر کرد و افزود : شرایط امروز جهان، نابسامانی های کشورهای منطقه، خیانت سران عرب، فتنه داعش، وجود عربستان و وهابیت در جهان ایجاب می کند مردم در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشته باشند.
وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه تروریستی در کشور اظهارداشت : باید پروژه نفوذ تروریست ها در خاک ایران را جدی بگیریم و مراقب جاسوسان داخلی باشیم و این جاسوسان را که حامی تروریست هستند، شناسایی و متوقف کنیم.
وی خاطرنشان کرد : ملت ایران همیشه در کنار یکدیگر بودند و با حضور خود در صحنه های مختلف، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و باید نگذاریم کشور به سمت 2 قطبی شدن حرکت کند.
امام جمعه دامغان در بخش دیگری به سخنان رهبری در ارتباط با موضوع ' آتش به اختیار ' اشاره و اضافه کرد : استفاده از کلید واژه آتش به اختیار از سوی رهبر انقلاب، فعالیت افسران جنگ نرم را می طلبد که در فعالیت های فرهنگی دخالت کنند و با حضور فعال در فضای مجازی و حقیقی چهار و نیم میلیون شبهه به شیعه در فضای مجازی را از بین ببرند.
حسینیان گفت : عده ای از واژه آتش به اختیار رهبری سو استفاده کردند و آن را علیه نیروهای خودی به کار بردند که باید بدانند ملت ایران و مسئولان همه از یک خانواده هستند و تدابیر و فرامین رهبری را در سر و جان خود قرار می دهند.
وی اقدامات جهاد کشاورزی را در حل مشکلات این بخش و روستاییان خوب ارزیابی و اضافه کرد : جهاد کشاورزی با احیا و توانمند سازی روستاها، امید را به مردم بخشید و ایجاد صنایع برای محصولات کشاورزی، باغی و دامی کشور را از بسیاری اقلام بی نیاز کرده است.
6036/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشار: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.