علیرضا ایزدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : آیین ضیافت افطاری برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان سمنان در شهرستان های مهدیشهر و گرمسار روز گذشته برگزار شد.
وی تصریح کرد : در روزهای هجدهم، بیستم و بیست و ششم خرداد این آیین در آرادان و در روزهای نوزدهم ، بیست و یکم، بیست و چهارم و بیست هفتم خرداد این آیین در سمنان و روز اول تیر این ضیافت در میامی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: از مدعوین، مددجویان مقیم مراکز شبانه روزی و یا خانواده های نیازمند با حفظ شان و مقام آن ها در آیین دعوت می شود.
وی یکی از اقدامات دیگر انجام شده در ماه مبارک رمضان را واریز 30 هزار تومان برای هر فرد تحت پوشش بهزیستی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.
ایزدپور یادآور شد : همچنین 500 سبد کالا در مجموع به ارزش 50 میلیون تومان برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان سمنان در ماه مبارک رمضان توسط این اداره کل در حال توزیع است.
وی اضافه کرد : نحوه اختصاص سهمیه برای هر شهرستان با توجه به تعداد افراد تحت پوشش بهزیستی و تعداد مناطق محروم در آن شهرستان انجام شده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد : در شهرستان شاهرود 128 سبد کالا، در سمنان 103 سبدکالا، دامغان 92، در گرمسار 60، در مهدیشهر ،35 در میامی 24، در آرادان 13، در سرخه پنج و در ستاد استان 40 سبد کالا توزیع شده است.
به گزارش ایرنا ، سبدهای کالا شامل پنج کیلوگرم برنج، پنج کیلوگرم روغن، یگ کیلو و 800 گرم قند، نیم کیلوگرم چای، یک کیلوگر عدس، یک کیلوگرم شکلات، یک بسته ماکارانی، یک قوطی تن ماهی و یک قوطی رب گوجه فرنگی است.
در استان سمنان حدود 22 هزار مددجو از بهزیستی خدمات مختلف می گیرند.
6026/7341
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.