به گزارش ایرنا، حسن ارگی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کنفرانس این فرمانداری افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر وحدت و همدلی ایرانیان را به رخ دشمنان کشیده است.
وی اظهارداشت : حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم پای نظام ایستاده اند، مردم با حضورشان در این رویداد سیاسی، دموکراسی و مردم سالاری دینی را در گوش جهان طنین انداز کردند.
وی با بیان این که پیروز اصلی این انتخابات، مردم غیور ایران هستند، افزود : حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای سطح ایران را در جهان ارتقا داد و امروز دنیا نمی تواند بگوید ایران اسلامی، غیر دموکراسی است.
ارگی تاکید کرد : با وحود این که رقابت در انتخابات به پایان رسیده است، اما عده ای به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، مردم با همدلی نباید اجازه دهند افرادی که علاقه به خدمت ندارند، در کشور اثرگذار باشند.
وی خاطرنشان کرد : مسوولان نیز باید به این اعتماد مردم احترام بگذارند و با همت مضاعف برای موفقیت های بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند کسی فضای خدمت را خدشه دار کند.
وی با بیان این که در شهرستان مهدیشهر در سال گذشته و با انجام برنامه های هدفمند، اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: کسب رتبه نخست در جذب سرمایه گذاران خارجی در استان، فعالیت شرکت آریا ترانسفو با همکاری بخش خصوصی و ایجاد نقشه راه گردشگری از جمله این اقدامات است.
فرماندار مهدیشهر تاکید کرد : باید با ایجاد فضای همدلی در کشور، توسعه بخشی به بخش خصوصی در اولویت قرار گیرد.
به گزارش ایرنا ، شهرستان 47 هزار نفری مهدیشهر در 15 کیلومتری شمال شهر سمنان واقع شده است.
٧٣٤١\٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.