به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز چهارشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان در سالن غدیر استانداری به نقش و تاثیر نماز در جلوگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: راه اندازی خانه نماز می تواند برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش اخلاقمداری بسیار موثر باشد.
وی اظهارداشت : اولین خانه نماز در سمنان با در اختیار قراردادن یک واحد توسط شهرداری به ستاد اقامه نماز این استان به زودی افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: خانه های نماز باید فضایی باشد تا مردم رغبت پیدا کنند تا در این مکان ها حضور یابند و از مشاوره ها استفاده کنند.
استاندار سمنان با بیان این که افزایش نمازگزاران یکی از هدف های اصلی است، افزود : اگر تعداد نمازگزاران افزایش یابد، نماز نیز رونق پیدا خواهد کرد.
وی تصریح کرد : وضعیت برگزاری نماز جماعت در استان سمنان نسبت به استان های دیگر مطلوب ارزیابی شده است و امید است این امر مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
خباز یادآور شد: برگزاری نماز جماعت در واحدهای تولیدی را نباید از یاد برد، زیرا در واحدهای تولیدی افراد زیادی هستند که رغبت زیادی برای شرکت در نماز جماعت دارند ولی در برخی مواقع مکان مورد نیاز خود را ندارند.
450 طلبه و روحانی در مساجد استان سمنان نمازجماعت اقامه می کنند.
در بیش از ٢٥٠ دستگاه اجرایی استان سمنان نماز جماعت برگزار می شود.
٧٣٤١\٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.