سید احمد صفوی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به حضور حداکثری شهروندان جنوب تهرانی در فضاهای مذهبی و مساجد در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و زمینه سازی انجام بهینه فریضه های دینی و مذهبی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.
وی افزود: مدیریت شهری از تمام توانمندی مجموعه برای آراستگی فضاهای مذهبی استفاده خواهد کرد تا شهروندان بتوانند در محیطی مناسب به انجام فریضه های ماه مبارک رمضان بپردازند و بیشترین بهره معنوی را ببرند.
صفوی با اشاره به اینکه مساجد محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند، اظهار داشت: تمامی برنامه های تدارک پیش بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت و مشارکت مساجد و اماکن مذهبی به اجرا می رسد تا با حذف موازی کاری های احتمالی، برنامه های ماه مبارک رمضان بیش از پیش تقویت شود.
وی در ادامه به اجرای طرح 'یک لقمه مهربانی' همزمان با ایام مبارک رمضان در جنوب تهران اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح خدا پسندانه بسته های غذایی بین ایتام، کودکان کار، افراد ساکن در کوره پزخانه ها و نیازمندان محله های کم برخوردار توزیع می شود.
صفوی خاطر نشان کرد: تاکنون 3 هزار نفر از نیازمندان محله های کم برخوردار، کودکان کار، ایتام و افراد نیازمند روستاهای حاشیه ای و کوره پزخانه ها از طریق فعالان اجتماعی و کارشناسان حوزه های اجرایی مدیریت شهری شناسایی شده اند که شامل طرح یه لقمه مهربانی ماه مبارک رمضان قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس جلب مشارکت خیرین و ظرفیت های محلی و همچنین حمایت از اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر به اجرا درآمده است، افزود: علاوه بر خیرین و نیکوکاران، مجموعه های تهیه غذا نیز می توانند در جهت اطعام نیازمندان با این طرح مشارکت کنند.
صفوی یادآور شد: شهروندانی که علاقه مند به شرکت در این طرح خیرخواهانه هستند می توانند به مرکز خدمات و آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 20 واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره 96029443 تماس بگیرند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.