به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان چهارشنبه شب در جمع هواداران روحانی در سمنان با تصریح بر این نکته که انتخاب با مردم است، افزود: کسانی که با سیاه نمایی و فریب و دروغ و چنگ انداختن به چهره رقبا می خواهند به قدرت برسند، امانت دار خوبی نیستند.
وی بیان داشت: در ایام تبلیغات عده ای بد اخلاقی کردند، فکر می کردیم بعد از رئیس دولت گذشته، بد اخلاقی نداریم ولی عده ای بر خلاف امام و رهبری، دستاوردهای رهبری را نادیده گرفته و جامعه را به 2 دسته چهار و 96 درصدی تقسیم کردند.
کواکبیان ادامه داد: صدا و سیما در 2 روز، تخریب های مختلفی را بر خلاف قانون تبلیغات مطرح کرد، اگرچه صدا و سیما در اختیار ما نیست ولی قلب ملت در دست ماست.
وی با بیان اینکه وظیفه شرعی و دینی هر کس شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و کشور است، تصریح کرد: روحانی برنده انتخابات است.
وی با اشاره به ثبت نام بیش از هزار و 600 نفر در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت : شورای نگهبان تاکنون شرایط رجل سیاسی را مشخص نکرده است.
وی بابیان اینکه در پایان دولت هاشمی نرخ دلار 800 و پایان دولت اصلاحات هزار و 100 تومان بود، ولی در دولت نهم و دهم ، کالا به صورت ساعتی گران می شد، نرخ دلار به چهار هزار تومان افزایش یافت و ارزش پول ایران کاهش یافت.
وی افزود: دولت روحانی توانست قیمت ارز را کاهش داده و آن را کنترل کند و رشد اقتصادی را به بیش از هشت درصد افزایش دهد، الان بهانه کردند و می گویند که با احتساب نفت است.
کواکبیان ادامه داد: بابک زنجانی 14 هزار میلیارد تومان برد در حالی که کل دارایی وی سه هزار میلیارد تومان برآورد شده و 11 هزار میلیارد دیگر مشخص نیست که چه شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
7470/6026/1860
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.