در ستاد انتخاباتی رقیب روحانی ، کسانی فعالیت می کنند که 8 سال شرایط سختی را برای ایران به وجود آوردند و به جای اینکه نفت را بر سر سفره مردم ببرند، بابک زنجانی ها را به وجود آوردند.

 وزیر اسبق کشور و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: مردم در 29 اردیبهشت با رای به حسن روحانی اجازه نمی دهند ایران دوباره به عقب برگردد و تحریم ها و فشارهای اقتصادی کشور را فلج کند.

به گزارش جماران، عبدالواحد موسوی لاری چهارشنبه شب در ستاد مرکزی حسن روحانی در شهرکرد افزود: در ستاد انتخاباتی رقیب روحانی ، کسانی فعالیت می کنند که 8 سال شرایط سختی را برای ایران به وجود آوردند و به جای اینکه نفت را بر سر سفره مردم ببرند، بابک زنجانی ها را به وجود آوردند؛ مردم اجازه نمی دهند دوباره کشور به شرایط پیش از دولت یازدهم برگردد.
وی گفت: دولت یازدهم در دوره نخست، آواربرداری دولت گذشته را انجام داد و حسن روحانی شرایط بد اقتصادی را از دولت قبلی تحویل گرفت اما در این مدت رکود را کاهش داد و تورم را کنترل کرد. 
به گفته وی، وقتی از رقیب روحانی می خواهند برنامه ارائه دهد، روی این نکته تاکید می کنند که یارانه ها را چند برابر می کنند اما این سخن مصرف انتخاباتی دارد و ملت ایران ، ملت آزاده ای است که صدقه بگیر نیست.
موسوی لاری گفت: روحانی در دولت دوازهم نیز یارانه های قشر نیازمند را تا زمان رشد و بالندگی کشور پرداخت می کند.
به گفته وی، شایسته ملت ایران نیست اداره جامعه براساس روش های پیش از دولت یازدهم باشد و از سرمایه های اجتماعی و ملی باید استفاده کرد .
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه دولت هرگز اجازه نمی دهد ارزش های انسانی در جامعه کمرنگ شود، گفت: جریان رقیب خیال می کند که با پخش شب نامه و انتشار شایعات درباره دولت درست یک شب قبل از پایان تبلیغات انتخاباتی با عنوان سند 2030 یونسکو می تواند مردم را از مسیر خود خارج کند، اما دولت روحانی هرگز هیچ سندی را بر خلاف فرهنگ اسلامی ایرانی اجرا نکرده و نخواهد کرد.
وی از مردم خواست که مردم مراقیب شیطنت ها، دروغ های بزرگ و تهمت هایی که به حسن روحانی می زنند باشند و در29 اردیبهشت با آگاهی، مسیر تداوم دولت تدبیرو امید را رقم بزنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات براساس اراده انسان ها شکل می گیرد و راه را برای آینده کشور باز می کند و انسان آزاده، سرنوشت خود را تعیین می کنند.
به گفته وی، دولت یازدهم در عصر دیپلماسی، مدافع همه مردم ایران بود و توانست با به ثمر رساندن برجام ، راه را برای بهبود معیشت مردم باز کند.
وی گفت: در 29 اردیبهشت مردم یک مسیر را انتخاب می کند و این همان مسیری است که همه دلسوزان نظام و مردم در دوره یازدهم آن را انتخاب کرده اند.
موسوی لاری با اشاره به اعلام حمایت تعدادی زیادی از علما، خانواده شهدا و مردم از حسن روحانی افزود: سرمایه های بزرگ ایران حامی تداوم دولت تدبیر و امید هستند و برای ادامه اصلاحات در کشور تاکید دارند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.