به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور دوشنبه درهمایش تجلیل از جانبازان شهرستان میامی افزود: اگر روزگاری وظیفه شهدا، جانبازان و ایثارگران ایستادگی در برابر دشمنان بود ، امروزه حضور در صحنه ها و میدان های مختلف مانند برگزاری انتخابات وظیفه دوستداران کشور و نظام است.
وی ادامه داد: فداکاری،گذشت وایثارریشه قرآنی وروائی دارد و این فرهنگ ، نظام اسلامی رابه پیروزی رسانده که اکنون با افتخار در دنیا می درخشد.
امام جمعه میامی با تبریک سالروز میلاد حضرت قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز، ترویج فرهنگ ایثار و جانبازی را خواستار شد و گفت: اگر اکنون نظام ما با اقتدار راه خود را ادامه می دهد نتیجه فداکاری آن هاست که مردم آگاه ایران هم قدردان زحمات سخت و طاقت فرسای این ناجیان و سربازان مخلص وطن هستند.
حجت الاسلام صفایی پور علمداردشت کربلا را الگوی جانبازان دانست و گفت: ایثارگران دوران دفاع مقدس، پرچمدار عظمت و قدرت نظام اسلامی در جهان هستند.
در این همایش ،محسن چین سری رئیس اداره بنیادشهید و امورایثارگران میامی هم گفت : ایثارگران در دفاع مقدس برابر استکبار شرق و غرب هشت سال مقاومت کرده و دشمن را از رسیدن به اهداف پلیدش نومید کردند.
وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: ملت ایران با پیروی ازفرمایش های مقام معظم رهبری و حضورحداکثری درپای صندوق های رای نقشه های دشمنان راخنثی می کنند.
در این همایش که درحسینیه سپاه میامی برگزار شد از جانبازان و ایثارگران شرکت کننده تجلیل شد .
شهرستان میامی بابیش از40هزارنفرجمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد و در دوران دفاع مقدس 254 جانباز،4 آزاده و 143 شهیدوالامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
( برای آگاهی بیشتر از اخبار و رویدادهای شهرستان های شاهرود ومیامی به کانال خبری ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irnashahroud مراجعه فرمایید.)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.