به گزارش ایرنا، اکبر ملکی در بازدید روز دوشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان افزود: تا کنون از هزار و 300 نفر، هزار نفر برای عضویت و حضور در انتخابات تایید شده اند و 6 استان در این انتخابات حضور ندارند.
وی خاطرنشان کرد: 70 درصد از استان های سراسر کشور آمادگی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات دارند و 30 درصد در دوره های بعد شرکت خواهند کرد.
معاون اجرایی اداره‌ کل مطبوعات داخلی و خبرگزاری‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: افرادی که عضویت‌شان در خانه مطبوعات کشور نهایی شده، کارت عضویت آنها از سوی شورای مرکزی تا دهم خرداد 96 به آنها تحویل داده می‌شود.
وی، هدف از ایجاد خانه های مطبوعات به شکل جدید و بر اساس اساسنامه فعلی را کمک به ارتقای مطبوعات و ایجاد یک تشکل صنفی از اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: فراگیرشدن خانه مطبوعات ضامن منافع اهالی مطبوعات است.
وی با اظهار امیدواری برای بهبود وضعیت خانه مطبوعات در سال 96، خاطرنشان کرد: مسایلی مانند بیمه و یارانه مطبوعات در کارگروه های اقتصادی تصمیم گیری می‌شود.
ملکی گفت: مجمع عمومی خانه مطبوعات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت هشت تا 16 چهارشنبه 10 خرداد 96 برای انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان برگزار می شود.
معاون اجرایی اداره‌کل مطبوعات داخلی و خبرگزاری‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سابقه و عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) بیان داشت: خبرگزاری ایرنا از رسانه های باسابقه درخشان در کشو راست و افرادی باتجربه در حوزه رسانه ای در این خبرگزاری فعالند.
براساس اعلام خانه مطبوعات کشور، اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند.
در این نشست، محمدرضا سوقندی مدیر کل و چند تن از مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانعلی فتحی رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان حضور داشتند.
اکبر ملکی امروز با اهالی تنها روزنامه استان سمنان نیز دیدار کرد و عصر امروز در نشست خبری بدر سمنان حضور می یابد.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.