به گزارش ایرنا این میزگرد با عنوان اهمیت برگزاری انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم روز دوشنبه با حضور کارشناسان سیاسی و فعالان اصلاح طلب در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان برگزار شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان لرستان در آستانه برگزاری انتخابات حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستا سلسله میزگردها و نشست هایی را با حضور فعالان سیاسی از طیف های مختلف تدارک دیده است.
در این نشست ها و میزگردها همانند رویکردی که این خبرگزاری در انتخابات اسفندماه 92 در پیش گرفت، تلاش می شود ضمن انعکاس مهم ترین دغدغه ها و مطالبات مردم از نظرات فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب برای توسعه سیاسی و کمک به تقویت همدلی وانسجام ملی در آستانه این رویداد مهم استفاده شود.
در نخستین میزگرد از این دست، دفتر خبرگزاری ایرنا در خرم آباد روز دوشنبه میزبان سه فعال اصلاح طلب شامل فریبا عابدینی عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش، حمید رضا درویش پور دبیر حزب اراده ملت و علیرضا ابراهیمی روزنامه نگار بود که در این میزگرد درخصوص اهمیت برگزاری انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم در آن بحث و تبادل نظر شد.
قرار بود در این میزگرد پنج تن از فعالان اصلاح طلب حضور داشته باشند که به دلیل تداخل کاری و برنامه ای سه تن از آنها در میزگرد حاضر شدند.
رییس خبرگزاری ایرنا در لرستان هدف از برگزاری میزگردهای انتخاباتی در این خبرگزاری را افزایش مشارکت و حضور آگاهانه مردم و تبیین اهمیت برگزاری انتخابات اعلام کرد.
در این میزگرد به نقش انتخابات در کشور و تاثیر کار حزبی برای ارتقای روحیه مطالبه گری جامعه اشاره و عنوان شد: دادن وعده های عملی و معقول موجب جلب اعتماد مردم و حضور بیشتر آنها در انتخابات می شود.
فعالان سیاسی حاضر در میزگرد با تبیین اثرگذاری رای مردم در توسعه کشور بر لزوم بیان دستاوردهای دولت، دفاع از رای ملت، بیان واقعیات و لزوم انتخاب اصلح تاکید کردند.
مشروح این میزگرد روزهای آینده در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می شود.
در روزهای آینده میزگرد انتخاباتی با حضور اصولگرایان و کارشناسان سیاسی احزاب اصولگرا نیز در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان برگزار می شود.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شود.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.