به گزارش ایرنا، مصطفی طاهری روز دوشنبه در نشست خبری که در محل دفتر خبرگزاری فارس در زنجان برگزار شد، افزود: انتخابات از برکات جمهوری اسلامی است و پیش پا افتاده ترین ثمره انتخابات نیز تقویت مطالبه گری مردم است.
وی با بیان اینکه مردم خواسته هایی دارند و نامزدها هم برای کسب آرای مردم باید برآوردی از خواسته های واقعی مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد: طرح خواسته ها و تلاش نامزدها برای کسب آرا در انتخابات برای برآورده کردن این مطالبات، فی نفسه دارای برکاتی است.
طاهری ادامه داد: انتخابات و طرح مطالبه ها، شیب مثبتی به سمت جلو در جامعه ایجاد می کند و این امر سبب می شود تا هر دفعه نسبت به دفعات قبل، خواسته ها بیشتر و آگاهانه تر شود.
وی بر ضرورت تلاش برای حضور پر رنگ مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا بی تفاوتی نسبت به انتخابات را از همه اقشار جامعه بگیریم چرا که افراد جامعه با هر سلیقه و با هر فکری که دارند باید خود را در آینده کشور دخیل بدانند.
طاهری به لزوم تلاش برای آگاه سازی و شفاف شدن مطالبه های جدی و حقیقی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر خواسته های مردم در انتخابات، به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، در واقع، کار مطلوب انجام شده است و هیچ نامزدی هم بدون اعتنا به این مطالبه ها نمی تواند رای لازم را کسب کند.
وی با بیان اینکه همه انتخاباتی که تاکنون در کشور برگزار شده از درصد مشارکت قابل قبولی برخوردار بوده اند، افزود: به طور معمول مشارکت در کشور ما نسبت به دیگر کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، همواره بیشتر بوده است.
طاهری از تدوین و انتشار برنامه های حجت الاسلام رئیسی در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در چند روز آینده خبر داد و گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی شماری از چهره های سیاسی از جمله سعید جلیلی برای ارائه سخنرانی در حمایت از حجت الاسلام رئیسی به زنجان سفر می کنند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.