به گزارش ایرنا، فرزاد فتاحی روز یکشنبه در مجمع عمومی هیات شطرنج استان سمنان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: دولت یازدهم رویکرد مطلوبی در عرصه بین المللی داشت که یکی از نتایج آن افزایش حضور ورزشکارانی از دیگر کشورها در مسابقات برگزارشده در ایران اسلامی بوده است که نتیجه اعتمادسازی دولت یازدهم است.
وی با اشاره به یکی از مسابقات بین المللی که در سمنان برگزار شد، ادامه داد: برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس و قهرمانی تیم ووشو پارس جنوبی از جمهوری اسلامی ایران با کسب 10 مدل طلا، 6 مدل نقره و 2 برنز از دستاوردهای دولت تدبیر وامید و تلاش بی وقفه ووشو کاران ایران است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان داشت: تیم ووشو شهرداری دامغان با یک مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز به رتبه چهارم این مسابقات دست یافت که نشان از اهمیت این رشته ورزش در استان سمنان دارد.
فتاحی تصریح کرد:‌ کسب مدال طلا مسابقات نوجوانان آسیا از سوی مبینا شاکری از استان سمنان در مسابقات قهرمانی آسیا از دیگر افتخارات استان است.
وی از به عضویت درآمدن یک نفر از ورزشکاران استان سمنان برای اولین بار در تیم ملی تکواندو ناشنوایان اشاره کرد و گفت: اعزام تیم ووشو شهرداری دامغان به کشور ارمنستان از نتایج تلاش های ووشو کاران استان سمنان بود.
فتاحی، به مسابقات بین المللی ووشو که در حال حاضر در کشور ارمنستان در حال برگزاریست اشاره کرد و افزود: تیم ملی ووشو شهرداری دامغان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، تا کنون چهار مدال طلا و پنج نفر به دست آورده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: با همکاری فدراسیون شطرنج مسابقات بین المللی جام فجر با حضور کشورهای خارجی در بهمن 96 به میزبانی سمنان برگزار می شود.
در این نشست، مهرداد پهلوانزاده رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران ،حسین گل هاشم رییس هیات شطرنج استان سمنان و جمعی از مسوولان هیات های شهرستانی حضور داشتند و در مورد زمان برگزاری مسابقات، تقویم ورزشی تبادل نظر شد که با نظرات هیات های شطرنج شهرستان همراه بود.
در کشور 23 هزار شطرنج باز سازمان یافته در حال فعالیتند که سهم استان استان سمنان 475 نفر است.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.