به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، میترا روحی ظهر امروز در آغاز مسابقات ایروبیک و استپ بانوان کشور در بوشهر با بیان اینکه استعداد  ورزشی بانوان در رشته‌های مختلف از جمله ایروبیک قابل توجه است اظهار داشت: به سبب وجود شرائط لازم  در استان بوشهرمسابقات ایروبیک بانوان در بوشهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در مسابقات یاد شده ورزشکاران 15 استان حضور دارند تصریح کرد:  در برگزاری هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ایروبیک و استپ بانوان کشور به میزبانی استان بوشهر ورزشکاران 15 استان حضور دارند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: در این دور از مسابقات که به مدت 2 روز ادامه دارد ورزشکاران ایروبیک و استپ 15 استان از جمله اصفهان، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، سمنان، قزوین ،کردستان ،کرمانشاه ،البرز، لرستان و گلستان حضور دارند.

روحی با بیان اینکه این مسابقات تا فردا در بوشهر ادامه دارد افزود: بوشهر از استان‌های با ظرفیت بالا در ورزش بانوان است و در این مسابقات با دو تیم حضور یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه در سال‌های اخیر به ورزش بانوان در استان بوشهر توجه ویژه‌ای شده است تصریح کرد: 6 دوره مسابقات کشوری و چندین رقابت ملی در رده بانوان به میزبانی بوشهر برگزار شده است.

احمد بهروزیان‌فرد تاکید کرد: توجه به ورزش بانوان از اولویت‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622983
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.